zaterdag 1 mei 2010

Hondenhotel 'Gambino'

Een goede dienstverlening staat hier hoog in het vaandel. Het is voor mij zeer belangrijk dat zowel hond als eigenaar een goed gevoel heeft bij een verblijf hier in het hotel!!
Door mijn stijgende interesse in hondengedrag en hoe problemen te voorkomen en/of te verhelpen ben ik op cursus gegaan bij Vina Druwé (gedragstherapeute Martin Gaus hondenschool Brussel). Naast mijn 20 jaar ervaring biedt deze opleiding mij de mogelijkheid om als consulente te werk te gaan. Ik wil eigenaars graag bijstaan in het opvoeden van hun hond door privé-lessen te geven. Hier sta ik u persoonlijk bij en geef zowel theorie als praktijk. We gebruiken enkel positieve leermethodes. Ook spel is zeer belangrijk. Dit zorgt voor een goede relatie en houdt de motivatie hoog.
Heeft uw hond een gedragsprobleem? Dan bied ik therapie aan om in aanzienbare tijd uw hond weer op het juiste spoor te brengen. 

Ik nodig iedereen die interesse heeft uit om een kijkje te komen nemen of een babbel te slaan. Dit is volkomen vrijblijvend.
Hopelijk tot binnenkort.
Nathalie

PS Gelieve tijdig te reserveren voor de zomervakantie. Plaatsen zijn beperkt.
Tel : 0486-507.695

E-mail: nathalie.van.laeken@telenet.be
Website: www.hondenhotel-gambino.be

BTW: 885-354-929
                  
                        


Hondenhotel 'Gambino'Nathalie Van Laeken
Tuilstraat 29
1982 Elewijt (Zemst)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten